Precis vad det är...glädjen över en trädgård!

torsdag 17 mars 2011

Katthår!

Vill ni ha katthår överallt?
Då menar jag verkligen ÖVERALLT!
Skaffa då en Maine coon eller gärna två;-))

Ja, ja jag skall väll inte klaga men det är förfärligt mycket katt hår att ta hand om nu.
Ligger liksom i drivor överallt,o sitter fast på det mesta!

Nu i helgen badade jag en utav dom,Frasse den minste.
Själva badningen går hur bra som helst,men föning o kamning efteråt är inget vidare!                            




                           Men jag älskar ju dom  ändå,mina pälsklingar:-))

3 kommentarer:

  1. Jag förstår hur du menar här bor två Landseer en shih tzu och en perserkatt, snacka om att det alltid finns hår i maten.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Jag har tre Helig Birma så jag vet vad du pratar om:)) Vakna med hårbollar i halsen är en naturlig sak;) Vara utan dem - ALDRIG I LIVET!!!! (fast det är jobbigt iblans men säg inte det till dem) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. *fniss*
    Jag har två skogisar så jag vet vad du menar :)
    Varjedag får jag rolla gardinerna tom.. suck!
    Men vara utan dem? ALDRIG!!

    Pst!
    Jag kan inte kommentera och lämna min trädgårdsblogg som länk :(
    Här finns min trädgårdsblogg

    SvaraRadera